- Mezopotamia
- Data: 6.10
- Osoba odpowiedzialna: Kinga
- Egipt
- Data: 6.10
- Osoba odpowiedzialna: Julia Kirklewska
Cele:
Przedstaw osiągnięcia cywilizacji starożytnej Mezopotamii i Egiptu. Uwzględnij wynalazki, stan rozwoju nauki, osiągnięcia w zakresie architektury, sztuki etc uwzględnij też starożytne mapy tych obszarów i dokonaj analizy ich treści (jaka była ich szczegółowość, zasięg, czy była skala, jakich używano znaków, jak sporządzano tamte mapy). Pozyskane materiały podziel na artykuły, oznacz etykietą i zamieść na blogu na stronie głównej.
Gotowe, dziękuje dziewczyny :)
...................................................................................................................................................................
Zadanie z kategorii B - Laboratorium
- Data: 27.09
- Osoba odpowiedzialna: Julia Drejer i Gosia Dominiak
Cele:
Przygotujcie plan badawczy do zadań z kategorii A i C, przygotujcie harmonogram, a następnie go przestrzegajcie. Sformułujcie cele do poszczególnych zadań i poszukajcie źródeł do ich realizacji. Gotowy harmonogram zamieście na stronie głównej bloga, z etykietą B.
...................................................................................................................................................................
Zadanie z kategorii C - Myślę, więc jestem
- Mezopotamia
- Data: 15.10
- Osoba odpowiedzialna: Anna Iwaszkiewicz
- Egipt
- Data: 15.10
- Osoba odpowiedzialna: Sandra Pielaszek
Przeanalizuj, jak wygląda dzisiejsza sytuacja polityczna i społeczna w państwach leżących obecnie na terenie Mezopotamii. Porównaj jak na przestrzeni dziejów zmieniły się systemy polityczne i religijne w tych państwach. Zbadaj przyczyny tych zmian.
a) Pozyskane materiały podziel na artykuły, oznacz etykietą „C” i zamieść na blogu na stronie głównej. Pamiętaj o nadaniu każdemu artykułowi odpowiedniej etykiety!!! Określcie: dokładne terminy realizacji poszczególnych elementów projektu.
b) Za pośrednictwem wyszukiwarki znajdźcie źródła, z których będziecie korzystać i podajcie poprawnie adresy internetowe.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz