Laboratorium ,,B''

Zadania z kategorii A – Osiągnięcia starożytnych cywilizacji, Etykieta „A”
  • Mezopotamia
  • Data: 6.10
  • Osoba odpowiedzialna: Kinga
  • Egipt
  • Data: 6.10
  • Osoba odpowiedzialna: Julia Kirklewska
Cele: 
Przedstaw osiągnięcia cywilizacji starożytnej Mezopotamii i Egiptu. Uwzględnij wynalazki, stan rozwoju nauki, osiągnięcia w zakresie architektury, sztuki etc uwzględnij też starożytne mapy tych obszarów i dokonaj analizy ich treści (jaka była ich szczegółowość, zasięg, czy była skala, jakich używano znaków, jak sporządzano tamte mapy). Pozyskane materiały podziel na artykuły, oznacz etykietą i zamieść na blogu na stronie głównej.

Gotowe, dziękuje dziewczyny :)

...................................................................................................................................................................


Zadanie z kategorii B - Laboratorium
  • Data: 27.09
  • Osoba odpowiedzialna: Julia Drejer i Gosia Dominiak

Cele:
Przygotujcie plan badawczy do zadań z kategorii A i C, przygotujcie harmonogram, a następnie go przestrzegajcie. Sformułujcie cele do poszczególnych zadań i poszukajcie źródeł do ich realizacji. Gotowy harmonogram zamieście na stronie głównej bloga, z etykietą B. 


...................................................................................................................................................................



Zadanie z kategorii C - Myślę, więc jestem

  • Mezopotamia
  • Data: 15.10
  • Osoba odpowiedzialna: Anna Iwaszkiewicz

  • Egipt
  • Data: 15.10
  • Osoba odpowiedzialna: Sandra Pielaszek

Przeanalizuj, jak wygląda dzisiejsza sytuacja polityczna i społeczna w państwach leżących obecnie na terenie Mezopotamii. Porównaj jak na przestrzeni dziejów zmieniły się systemy polityczne i religijne w tych państwach. Zbadaj przyczyny tych zmian.
a) Pozyskane materiały podziel na artykuły, oznacz etykietą „C” i zamieść na blogu na stronie głównej. Pamiętaj o nadaniu każdemu artykułowi odpowiedniej etykiety!!!  Określcie: dokładne terminy realizacji poszczególnych elementów projektu. 
b) Za pośrednictwem wyszukiwarki znajdźcie źródła, z których będziecie korzystać i podajcie poprawnie adresy internetowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz